Trening na silne plecy

Siłowe treningi zwiększające udźwig ciężarów mają swoje źródło w kilku elementach. Podstawowymi przykazaniami wzrostu siły są: odpowiednia dieta, dobrze zaplanowany trening oraz odrobina silnej woli. Trening na sile plecy jest punktem wyjścia do zwiększenia siły ogólnej. Cała moc w rękach bierze się z silnych pleców. Forma treningu na silne plecy to powolne i dobrze dobrane ćwiczenia. Dobrze jest rozpocząć od pompek na kolanach, które powoli rozgrzeją mięśnie pleców. Idąc dalej tym sposobem można przejść do tradycyjnych pompek z wyprostowanymi nogami i ruchami okrężnymi ramion zwiększyć obciążenie na łopatkach. Maksymalne obciążenie ramion i pleców otrzymamy przez robienie pompek na krzesełkach, co pozwoli na obniżanie ciała poniżej linii dłoni opartych na krzesełkach. Bardzo istotne jest, aby po tak wykonanych pompkach nie wykonywać ćwiczeń na barki oraz ramiona! Wyszczególnione mięśnie pracują pośrednio przy treningu pleców. Wzrost siły jest także zależny od rodzaju posiłków dostarczanych przed i po treningu. Białko, węglowodany oraz witaminy idealnie zregenerują mięśnie i pozwolą zachować energii na resztę dnia.

Related posts

Leave a Comment