Skuteczne ćwiczenia na barki

1.Wyciskanie hantli siedząc
Usiądź w lekkim rozkroku.Sztangielki trzymane nachwytem podnieś na wysokość brody.Zegnij maksymalnie ramiona.Z tej pozycji wypchnij sztangielki do góry i następnie powoli wróć do pozycji wyjściowej.Zrób 2 serie po 10-12 powtórzeń.
2.Unoszenie ramion w opadzie tułowia
Stań w lekkim rozkroku z hantlami trzymanymi przed sobą chwytem neutralnym.Pochyl tułów,tak aby był równoległy do podłoża,a ramiona swobodnie zwisały.Unieś sztangielki szerokim łukiem do linii barków.Wstrzymaj na chwilę ruch i powoli wróć do pozycji wyjściowej.Ramiona wyprostowane w łokciu.Zrób 2 serie po 8-10 powtórzeń.
3.Unoszenie ramion w bramie
Stań wyprostowany w bramie (bokiem między wyciągami) nogi ugięte i rozstawione na szerokość barków.Z uchwytem skrzyżowanych wyciągów górnych w każdej dłoni,unieś ramiona,obracając dłonie wewnętrzną stroną do podłogi i lekko zegnij ramiona w łokciach.Wracając do pozycji wyjściowej,powoli opuść ramiona,aż do skrzyżowania ich przed sobą.Zrób 2 serie po 10-12 powtórzeń
4.Unoszenie ramion na ławce skośnej
Usiądź na ławce skośnej (kąt nachylenia oparcia ok 45 stopni) opierając brzuch i klatkę o ławeczkę,głowa lekko uniesiona.Sztangielki trzymaj w wyprostowanych ramionach wzdłuż tułowia przed sobą.Z tej pozycji szerokim ruchem łukiem wykonaj wznos ramion do linii barków.Wstrzymaj na chwilę ruch i wróć do pozycji wyjściowej.Zrób 2 serie po 8-10 powtórzeń.

Related posts

Leave a Comment