Ćwiczenia na twardy tyłek u facetów

1.Unoszenie bioder

Połóż się na plecach.Nogi trzymaj złączone i zgięte ,oprzyj je na podwyższeniu ,tak aby ciało opierało się na barkach i stopach. Wyprostowane ramiona trzymaj w linii barków,prostopadle do tułowia.Z tej pozycji wypchnij miednicę jak najwyżej .Powoli wróć do pozycji wyjściowej.Zrób 2 serie po 10-12 powtórzeń.

2.Przysiady z wykrokiem

Stań z hantlami trzymanymi chwytem neutralnym.Ramiona wzdłuż tułowia,stopy na szerokości barków.Wykonaj wykrok,zginając nogę wykroczną,tak aby między udem i podudziem był kąt prosty.Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz to samo dla drugiej nogi.Zrób 2 serie po 10-12 powtórzeń na każdą nogę.

3.Wykroki ze sztangą

Stań ze sztangą trzymaną na barkach.Nogi trzymaj na szerokość barków.Następnie wykonaj wykrok,zginając nogę wykroczną,tak aby między udem i podudziem był kąt prosty.Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz to samo dla drugiej nogi.Ćwiczenie wykonuj powoli,pamiętając o wyprostowanych plecach.Zrób 2 serie po 10-12 powtórzeń na każdą nogę.

4.Martwy ciąg

Stań przodem do sztangi,stopy trzymaj wyprostowane.Chwyć sztangę nachwytem,nieco szerzej niż szerokość barków.Utrzymując wyprostowany tułów,unieś sztangę przez prostowanie tułowia.Wróć do pozycji wyjściowej.Podczas ćwiczeń pamiętaj,aby kręgosłup był wyprostowany.Zrób 2 serie po 7-8 powtórzeń.

Related posts

Leave a Comment